طراحی تابلو

امتیاز دهید
طراحی تابلو
برای طراحی تابلو فلکس و تابلو بنر توجه به چند نکته ضروری است . 
تابلو فلکس و بنر پشت نور دارد یا خیر و نکته بعد تابلو مورد نظر برای چه گروه می باشد و گروه هدف این تابلو چه کسانی هستند و این تابلو در چه محلی نصب می شود . 
سایز تابلو برای زمان طراحی مهم است . ابتدا کار را در سایز کوچک انجام بدهید و بعد از اتمام کار سراغ طراحی در سایز اصلی بروید . اگر از رنگهای خاص استفاده می کنید حتما قبل از چاپ شما رنگ را تست بگیرید تا در چاپ نهایی دچار مشکل نشوید . برای سایز های بزرگ رزولوشن را کم کنید تا بتوانید به خوبی روی پروژه کارانجام دهید .و نارضایتی از درست اناجم شدن کار پیش نیاید  و برای سایز های کوچک هم رزولوشن را بالا بگیرید تا جزییات را از دست ندهید .  
برای کارهایی که می خواهید از تصاویر و .. افکت های تصویری در طراحی تابلو  استفاده کنید حتما از فوتو شاپ استفاده کنید و برای کارهایی که زیاد به تصاویر  احتیاجی ندارید حتما از کرل دراو و همچنین از الیستریتور استفاده کنید . این انتخابهای صحیح در انجام پروژه به شما می تواند در طراحی تابلو  کمک کند . قبل از انجام پروژه سعی کنید کار را ابتدا روی کاغذ پیاده نمایید و بعد اشل کوچک طراحی تابلو را برای این پروژه انجام بدهید و تمامی تغییرات و خواسته های مشتری را روی همین اشل کوچک انجام بدهید و بعد از اتمام پروژه و تایید سفارش شما کار را در سایز اصلی پیاده سازی نمایید . 
در درسهای بعدی به آموزش پله به پله برای کرل و فوتوشاپ می رسیم . و نکاتی را که برای طراحی یک تابلو مورد نیاز است را به شرح برایتان توضیح می دهم . 
 

نظر شما :

ارسال نظر

نظرات :

بیتا کیانی : سلام خیلی وقت بود دنبال یه همچین مطلبی میگشتم ممنونم از شما

مقالات و دروس

به خبرنامه ما بپیوندید

عضویت
پیام تستی برای وبساز