فلکس کره ای با کیفیت را چطور می توان شناخت ؟

امتیاز دهید



فلکس یا فلکسی فیس ، نام متریال یا جنسی است که چاپ فلکس و یا چاپ فلکسی فیس بر روی آن انجام می شود . گرماژ فلکس از 16 انس الی 23 انس در بازار موجود می باشد . این مدیا دارای جنس مرغوب یا فلکس کره ای و جنس معمولی یا جنس چینی می باشد . جنس فلکس مرغوب دارای تار و پود استاندارد می باشد . که این خصیصه فلکس کره ای باعث نوردهی مناسب تابلو فلکس می باشد . و همچنین فلکس کره ای مورد استفاده در شرکت نوری گرافیک از مرغوب ترین پی وی سی در بازارهای جهانی می باشد . و قابل ذکر می باشد که مرغوبیت بالا فلکس یا فلکسی فیس مورد استفاده توسط مجتمع چاپ نوری گرافیک باعث می شود تا چاپ به اصطلاح آفتاب سوخته نشود و رنگ اورجینال مورد استفاده در چاپ فلکس و چاپ بنر باعث شود عمر چاپ بالا برود و به اصطلاح چاپ رنگ پریده نشود . مشتری مداری ، استفاده از بهترین کیفیت مواد موجود در بازار خط مشی ما تا به امروز بوده است .
چاپ بنر 
از این نوع چاپ ، مورد استفاده در زمانهایی است که به چاپ برای زمان کوتاهتری نیاز است  بنر مورد استفاده در شرکت نوری گرافیک از بهترین متریال موجود در بازار می باشد . بنر های نیز دارای گرماژهای متفاوت و دارای تراکم تار و پود متفاوت می باشند . هرچه میزان تارو پود موجود در بنر بیشتر شود ، مقاومت کششی بنر بیشتر می باشد و در برابر پاره شدن بنر مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد . البته گرماژ بنر هم بستگی به پی وی سی مورد استفاده و همچنین تار و پود داخل بنر می باشد . بنر ها به صورت استاندارد از 8 انس تا 15 انس در بازار ایران می باشد . مجتمع چاپ نوری گرافیک با استفاده از بهترین و مرغوب ترین بنر های موجود در بازار ایران که تولید شده توسط کارخانجات مطرح جهان می باشد به خوبی می تواند نیاز شما در این زمینه را برآورده سازد .
قابل توجه همکاران گرامی ، برای بیلبورد ها و بنر هایی که می خواهید در برابر کشش از خود مقاومت زیاد داشته باشند و همچنین برای بنر هایی که می خواهید همچون فلکس روی قاب بزرگ  سوار کنید یا به اصطلاح بکشید حتما از بنر بیلبوردی 15 انس استفاده کنید . 

تابلوهای فلکسی فیس یا تابلو های فلکسی ، تابلوهایی با قیمت نسبتا ارزان می باشند که دارای محدودیت آنچنانی در لحاظ اندازه و طرح نمی باشند و تنها ایرادی که برای این تابلو ها می توان در نظر گرفت مصرف انرژی در این گروه از تابلو ها می باشد . برای از بین بردن این نقیصه نیز می توان از پرژکتورهای نور از جلو برای روشنایی تابلو در نظر گرفت . همانطور که می دانید چاپ روی مدیا مهمترین قسمت تابلو از لحاظ دیداری می باشد . که می توان با استفاده از چاپ های بسیار با کیفیت و گارانتی دار و مقاوم در برابر تابش خورشید از کیفیت بالا و غیر قابل رقابت نوری گرافیک ، تابلو های زیبایی را خلق نمایید . 
 

نظر شما :

ارسال نظر

نظرات :

بیتا کیانی : سلام خیلی وقت بود دنبال یه همچین مطلبی میگشتم ممنونم از شما

مقالات و دروس

به خبرنامه ما بپیوندید

عضویت
پیام تستی برای وبساز