نصب استیکر بدنه ماشین

امتیاز دهید
بهترین تبلیغ ، تبلیغی است که بیشتر دیده شود . ما دو راه برای دیده شدن داریم ، تبلیغی که منتظر دیده شدن باشیم و تبلیغی که دیده شویم و جلوی چشمان مشتری برویم . 
با نصب استیکر روی ماشین را می توان جلوی چشم مشتریان خود بروید بجای اینکه در جایی منتظر باشید تا تابلو شما رو مشتریان ببیند . نصب استیکر روی ماشین را می توان ،  یکی از بهترین روشهای تبلیغات محیطی دانست ، با نصب استیکر روی ماشین شما در کنار مشتریان خود هستید . مشتریان شما هنگامی که در فروشگاه خرید می کنند تبلیغات شما را روی ماشین می بینند ، یا زمانی ماشینهای شما در خیابان در حال حرکت هستند مشتریان شما در حال خواندن و دیدن تبلیغات شما هستند . روش نصب استیکر بر روی ماشین به دو بخش اساسی تقسیم می شود . 
بخش اول : نصب استیکر روی کانتین ، بدنه های صاف و .. 
بخش دوم : نصب استیکر روی بدنه اصلی ماشین 
نصب استیکر روی سطح صاف : برای نصب استیکر روی سطح صاف ماشین ، ابتدا بدنه کانتینر را خوب تمیز می کنیم و بعد استیکرها را از یک طرف پس از خیس کردن جایی که می خواهید نصب کنید ، شروع به نصب کردن می کنید . توجه به این نکته مهم است که اگر استیکر های شما چند تکه است ، حتما مرز مشترک بین چاپ استیکر ها بگیرید تا لبه کار های روی هم قرار بگیرند . و چاپ استیکر ها بعد از نصب به اصطلاح لول نشوند و جدا نشوند .
نصب استیکر روی بدنه ماشین :
نصب استیکر روی بدنه اصلی ماشین با تواجه به انحناها و درزها و .. روی ماشین حتما باید به صورت خشک انجام شود . ابتدا ماشین را بخش بندی می کنند و با توجه به بخش های تعیین شده استیکرها را به صورت خشک و بدون در نظر گرفتن داخل رفتگی ها روی ماشین نصب می کنند و بعد بوسیله سشوار صنعتی و کاردک های مخصوص هر منحنی کار نصب روی ماشین را انجام می دهند و این فرایند کاملا تخصصی می باشد و احتیاج به مهارت زیاد در نصب دارد .
 

نظر شما :

ارسال نظر

نظرات :

بیتا کیانی : سلام خیلی وقت بود دنبال یه همچین مطلبی میگشتم ممنونم از شما

مقالات و دروس

به خبرنامه ما بپیوندید

عضویت
پیام تستی برای وبساز